Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 841c36cd authored by suck5u's avatar suck5u
Browse files

merge

parent d7a14d3e
Branches
No related tags found
No related merge requests found
......@@ -42,7 +42,7 @@ void updateRound(round_t *round)
}
}
round->counter++;
if(round->counter == 400)
if(round->counter == 150)
{
round->counter = 0;
}
......
......@@ -200,14 +200,13 @@ void handle_events(SDL_Event *event,world_t *world)
//Si l'utilisateur a cliqué sur le X de la fenêtre ou Echap
if(event->type == SDL_QUIT || event->key.keysym.sym == SDLK_ESCAPE)
{
//On indique la fin du jeu
//Sauvegarde la partie
save_game(world);
//Libère le tableau d'ennemis
clearEnemies(&world->rounds);
//free(world->rounds.enemies);
//world->rounds.enemies = NULL;
//On indique la fin du jeu
world->gameover = 1;
}
......
/Vie du joueur au début
0
19
/Nombre d'ennemis au début
43
/Nombre d'ennemis en plus à chaque manche
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Please register or to comment