Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit edde3cca authored by BOUHADOUN Kenza's avatar BOUHADOUN Kenza
Browse files

Update joueur.c

parent 907625cc
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
...@@ -18,7 +18,7 @@ int score(game_t * game){ ...@@ -18,7 +18,7 @@ int score(game_t * game){
void handle_event(SDL_Event * evenements, game_t *game , char ** tab ){ void handle_event(SDL_Event * evenements, game_t *game , char ** tab ){
void handle_event(SDL_Event * evenements, game_t *game , char ** tab,SDL_Renderer* ecran ,SDL_Texture* personnage,int lpers , int hpers ){ void handle_event(SDL_Event * evenements, game_t *game , char ** tab,SDL_Renderer* ecran ,SDL_Texture* personnage,int lpers , int hpers ){
>>>>>>> aad6ed212a0b181b6369881ce3891b5bb843e44f
game->gameover = false; game->gameover = false;
SDL_PollEvent( evenements ); SDL_PollEvent( evenements );
...@@ -149,7 +149,6 @@ void collision_brick_gch(game_t* game,char** map){ ...@@ -149,7 +149,6 @@ void collision_brick_gch(game_t* game,char** map){
game->joueur->x +=0; game->joueur->x +=0;
} }
} }
<<<<<<< HEAD
/* /*
pos de joueur est en pixel 32 pour largeur et 32 pou Hauteur pos de joueur est en pixel 32 pour largeur et 32 pou Hauteur
pour cela on arrive pas a detecter la pos exact sur la map pour cela on arrive pas a detecter la pos exact sur la map
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Please register or to comment